АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны:
п р а в і л ь н а ў ж ы в а ц ь тэрміны і в ы к а р ы с т о ў в а ц ь п а н я ц ц і: тоесна роўныя выразы, тоеснасць, тоесныя пераўтварэнні выразаў; адначлен, ступень адначлена, стандартны выгляд адначлена, падобныя адначлены; мнагачлен, ступень мнагачлена; стандартны выгляд мнагачлена;
в е д а ц ь: формулы скарочанага множання: квадрат сумы і квадрат рознасці двух выразаў; рознасць квадратаў двух выразаў; правілы і алгарытмы дзеянняў з адначленамі і мнагачленамі; спосабы раскладання мнагачлена на множнікі і алгарытмы іх прымянення;
у м е ц ь: выводзіць формулы скарочанага множання: квадрата сумы і квадрата рознасці двух выразаў; рознасці квадратаў двух выразаў; прыводзіць адначлен і мнагачлен да стандартнага выгляду, выконваць аперацыі з адначленамі і мнагачленамі: множанне, дзяленне і ўзвядзенне ў ступень адначленаў, прывядзенне падобных складаемых мнагачлена, множанне і дзяленне мнагачлена на адначлен, складанне, адніманне, множанне мнагачленаў; прымяняць формулы скарочанага множання: квадрата сумы і квадрата рознасці двух выразаў; рознасці квадратаў двух выразаў для тоесных пераўтварэнняў мнагачленаў, спрашчэння вылічэнняў; раскладваць мнагачлены на множнікі спосабамі: вынясення агульнага множніка за дужкі, групоўкі, прымянення формул скарочанага множання — квадрата сумы і квадрата рознасці двух выразаў, рознасці квадратаў двух выразаў; прымянення камбінацый прыемаў.
Комментариев нет:
Отправить комментарий