АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны:
п р а в і л ь н а ў ж ы в а ц ь тэрміны і в ы к а р ы с т о ў в а ц ь п а н я ц ц і: лінейнае ўраўненне; раўназначныя ўраўненні; лікавыя няроўнасці; знакі няроўнасцей; строгія і нястрогія няроўнасці; лінейная няроўнасць; раўназначныя няроўнасці; функцыя, аргумент функцыі; значэнне функцыі; абсяг вызначэння функцыі; мноства значэнняў функцыі, графік функцыі; лінейная функцыя; вуглавы каэфіцыент прамой; нулі функцыі; дадатныя і адмоўныя значэнні функцыі;
в е д а ц ь: уласцівасці лікавых няроўнасцей; сэнс патрабаванняў «рашыць ураўненне»; «рашыць няроўнасць»; алгарытмы пабудовы графіка лінейнай функцыі; спосабы задання функцыі;
у м е ц ь: рашаць лінейныя ўраўненні і ўраўненні, якія зводзяцца да іх; даказваць уласцівасці лікавых няроўнасцей; прымяняць уласцівасці лікавых няроўнасцей для доказу няроўнасцей, ацэнкі значэнняў выразаў, параўнання значэнняў выразаў; рашаць лінейныя няроўнасці; запісваць рашэнне лінейных няроўнасцей з дапамогай знакаў няроўнасцей; будаваць графікі лінейных функцый; даследаваць лінейныя функцыі; вызначаць узаемнае размяшчэнне графікаў лінейных функцый; выкарыстоўваць лінейныя ўраўненні і няроўнасці як матэматычныя мадэлі пры рашэнні задач; выкарыстоўваць уласцівасці лінейнай функцыі для апісання рэальных працэсаў; рашаць практыка-арыентаваныя задачы, задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий