Ступень з натуральным і цэлым паказчыкам

  АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ 

Вучні павінны: 

п р а в і л ь н а  ў ж ы в а ц ь тэрміны і в ы к а р ы с т о ў в а ц ь  п а н я ц ц і: ступень  ліку     з      натуральным  паказчыкам;  с   тупень    ліку з  цэлым  паказчыкам;    аснова ступені, паказчык   ступені; стандартны выгляд ліку; 

в е д а ц ь: азначэнне ступені з натуральным   і   цэлым паказчыкамі;    уласцівасці ступеней з натуральным  і  цэлым   паказчыкамі:  множанне   і    дзяленне ступеней,  узвядзенне ступені ў ступень, ступень здабытку і дзелі; 

у м е ц ь: даказваць уласцівасці ступені з натуральным паказчыкам;  прымяняць      азначэнні ступені з натуральным і цэлым паказчыкамі  і  ўласцівасці ступеней  для вылічэння значэнняў лікавых      выразаў    і     пераўтварэння    выразаў;  прадстаўляць     у стандартным     выглядзе натуральныя лікі і дзесятковыя дробы; выконваць дзеянні над лікамі ў стандартным выглядзе; рашаць практыка-арыентаваныя задачы  і  задачы з    міжпрадметным   зместам,   аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.




                         
Адкрыты ўрок                                       Прэзентацыі


                       Дыдактычны матэрыял                          Вучымся цікава

Комментариев нет:

Отправить комментарий